Mupp-kamera

Trudeluuu.

I mitt förra inlägg så skrev jag om att ja skulle läggga upp bilder och så.. men de går tyvärr inte ! Efterssom min fakking-mupp-fula-sämsta-kamera har slutat fungera ! Gaaah ! Jag blir så aarg ! Jag hade hur många bilder som helstt på den, och nu bara funkar den inte, den har vart konstig hela sommaren och usch vad jag hatar den kameran. Den gick inte att ladda heller, man var tvungen att köpa en miljarders batterier efter varje foto istället! GAAAH! HATA HATA HATAAA.
Okej, ursäkta mitt utbrott , men de är så jobbigt när man tagit "fina" bilder, lixom sommar minnen och sånt. Och sen bara fungerar den inte, och de känns som att alla bilder raderats och allt blir bara jobbigt. Men visst,visst man har alla minnen i huvudet och dom försvinner aldrig o blablabla.. men ändå. (:
Pjuh. Jaja, jag ska hämta pappas kamera och ladda upp några bilder från den istället.



(Någon som vet en bra kamera , skriv gärna..)

pussokramskumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0