Sha´ba

Kom precis hem nu. Jag har varit i stan hela dagen med papi. Det är bra att gå med pappa för han säger inte så mycket, håller mest med mej om allting o de är väl rätt så bra. Visst han e inte så modemedveten precis,hah men de gick väldigt bra.

Har köpt både väska o skor! Precis som planerna var. Bravo bravo Moa!! Allt är rätt så billigt nu också när dom ska rensa bort alla sommar grejer. Så bra priser blir det på allting, perfecto ! Jag köpte iallafall en väääldigt gigantisk-enorm väska. den känns verkligen stor :S. Men den va så fin så ja kunde seriöst inte låta den hänga där helt sjäälv ! Den såg så ensam ut ! (Ända tills jag upptäckte att det fanns några väskor till...) Är fortfarande lite lite lite osäker på om den är för stor. Nu verkar de ju va yttepytte småå väskor som gäller, men jaja, skit samma. Aj lajk itt.Ååååh, den är super fin inuti också ! Inte för att de spelar så stor roll, men ough, grymt snyggt ! O sen skorna, rätt så fina om ja ska va ärlig :). Jag e inte så förtjust i guld (kan bero på att jag inte passar i det.), men de kan ändå va rätt fint med lite guld härådär lixåm.
Here is som bilder på köpet idag . Töntigt att fota inuti en väska.. men ja måste visa hur fin den e inuti. Det är ju ändå insidan som räknas. Eller det är utsidan som ger insidan en chans, ibland. :)
Inte super bra bilder heller ,för ja tog dom med cpwebben.




Väskan - Mixage , ord. 899;-
Skorna - 199 ;- Kmr inte ihåg va affären hette...


-loove / MOA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0