Tjenis

Wohooo :).
Nu har jag laddat över alla bilder från pappsens kamera till datorn. Så nu jäklar ska ja lägga upp bilder ^^.
Eller det beror på hur dom ser ut.Jag kan ju börja med den här bilden på en super söt liten fågel unge som hoppade omkring utanför våran tomt ! Haha, jätte söt ! Vi tror att det är en sån där fågel som bor på marken i buskar o sånt typ, inte för att jag är nån fågel expert. Här har ni bilder .

Har inte bara kollat på små söta fåglar hela sommaren, närå. Jag testade för första gången kajaking . Jätte kul ! Det måste jaa göra om alltså ! Våra grannar på fårö har kajaker som dom hyr ut nere vid stranden. Så vi tog tillfället i akt och passade på att hyra två timmar . Jag ångrar inte att jag gjorde det.

Här klappar jag ett lamm. WOW. Haha, visste ni att det inte finns några får på fårö ? Det finns bara lamm.
Det ser ut som den äter upp min hand men nejnej, den var jätte snäll. Dom ser så korkade ut så man tycker synd om dom ! Naw...(klicka för större bilder :) ). (Alex blev helt galen när han fick se dom. :S


Alex blev nerkärad i en liten bubbelvatten flaska. Gulle. (klicka för större fortfarande)

Haha, en fisk och ett skelett av nånting. Scaryyyyy!

Om man åker till fårö ingår det liksom att man måste besöka Kuten. Det coolaste stället säger ja bara.

Osså raukarna. Där det var helt fullt med sten högar folk hade byggt upp. Why ? Ingen aning. Men det var tydligen förbjudet, så senare i tidningen stod det typ: Sten byggen förstör naturlandskapet. Och det blev värsta grejen ! Så alla dom där tornen rivdes ner. Och det var ändå över hundra stycken. Fyfan vad taskigt !! Att riva dom. Men då tog jag, malin, johanna och amanda tag i saken. Och började bygga upp alla igen ! Bra jobbat ! ;) (Men våra rivdes också efter ett tag..)



Och dom sjungande indianerna (som brukar vara inne i stan) Fanns även i visby.

Stranden får jag ju inte glömma !

Många cykel turer blev det..


Den där bjuder jag på. haha.

Får avsluta med en fladdermus som våra grannar hittade under ett hus. Det e nog första gången jag sett en så liten fladdermus så nära, i verkligheten...


Jaa, det var väl ungefär min sommar. Fast jag har HUR mycket mer bilder som helst. Kanske lägger in nå fler nån annan gång. Men det här var allt för "den här gången".

Pussar o kramar.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0