Wii-hoo

Tjabbaaa :).
Nu har jag varit på middag hos min söta syster matilda och hennes kille peter , vi åt über god middag och massor med glass ! muuumms ! Sen spelade vi Wii spel ! Jätte kul faktiskt ! Tennis, bowling, kossa-spel och några till. Haha, jag va inte bra direkt men de va kul iallafall. Dom reser bort imorgon till grekland så just nu e jag super avundsjuk alltså ! Skulle näästan göra va som helst för att få resa bort nån vecka..*suck*
Menmen, life goes oon.


Har förresten slutat att fundera på min väska. Är nu fast besluten om att aldrig släppa taget om den enorma väskan. :)
Fast ett par skor till vore inte helt fel. Tänker mej några med kil klack. Det är bah sååå snyggt. Plus att man blir lite längre, och det vore ju alldeles underbart !! Jag som är så himla kort skulle gärna ha nån liten fjuttig klack så man bara kom upp en liten bit iaf.

Nää nu sitter jag här o gäspar och då känns de bara jobbigt att skriva. Ska nog gå till sängen, läsa lite så man blir sådär extra trött.
Justdet, kanske ska åka in till stan med emelie på fredag. Det vore kul. Man kan väl aldrig vara för mycket i stan , fönstershoppa funkar ju alltid !

Puss o sovgott.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0