Är ja trög ?

Hejsan,
Ska strax gå o kolla klart på matchen men ja måste verkligen bara skriva de här först.
Alltså jag förstår verkligen inte hur man ffixar egen design till bloggen, (själv). Är jag bara jätte trög då eller ? Jag känner mej helt lost, förstår ingenting om de där stilmallar eller vade heter. Känns jätte jobbigt ! Alla fixar ju verkligen jätte fina bloggar. Jag har försökt fatta med hjälp av en sida som verkar väldigt bra faktiskt :) Tummen upp för den iallafall.
www.designadinblogg.se
Bra sida ! Förutom att ja e så korkad så ja inte förstår hur man gör :). Men nu tänkte jag om nån söt person kunde hjälpa mej ? Har frågatt om de när ja startade bloggen , men fick inget svar då :|. Testar igen bara för att se om nån smarting kunde förklara för mej (a) :). Vore über gulligt iallfall. Men nu ska ja fortsätta kolla på matchen (Italien-Spanien) Heja heja Italien !!
PS.Vore vääldigt tacksam för hjälp ! DS.
                      
-love/M

Kommentarer
Postat av: Melinda

Fin blogg du har!

2008-06-23 @ 20:41:51
Postat av: Moa

tack (AAA)

2008-06-23 @ 22:13:15
URL: http://sjuan7s.blogg.se/
Postat av: Bine

Italien är sääääämst!!

puss :)<3

2008-06-26 @ 19:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0