vill ändra adress..

Okej jag har typ inte skrivit på ett halvår eller nåt. Och kommer nog fortfarande inte direkt komma tillbaka till den här bloggen. "Hatar" typ adress "namnet" på bloggen så därför skriver jag aldrig här. Fånigt jag vet, men jag var bara osmart när jag valde min adress från början och nu såhär efteråt fattar jag att jag borde tänkt igenom det lite mer. Eftersom det absolut inte går att byta adress.. Åh...irriterande. Menmen. Det är som det är och det var ju synd. Haha. Ne men okej. Har faktiskt en annan blogg som ja skriver på :) malin vet om den höhöh. okej. det här blir förmodligen typ sista inlägget någonsin. det lät ju tragiskt. äsch, vem vet. kanske kommer jag tillbaka till den här nån gång. men skulle inte tro det ändå.. nee. men aja.
puss :).
/moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0